Сайт вчителя інформатики
Мельник Валентини Дмитрівни


Головна
ВихідВхід
Мій профільРеєстрація
П`ятниця, 20.07.2018, 13:20Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Новини інформаційних технологій [20]Новини освіти: [63]
Шкільні новини [32]

Контакти

Одноклассники

Крупецький НВК

 

Facebook

Фейсбук

ВКонтакте

ВК

 


Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 16

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Контроль за дітьми в Інтернеті

Доки ми сперечаємося "пущать" або "не пущать" учнів школи в Інтернет – вони вже тут. Ми знову запізнилися. Очевидно, що зараз неможливо гарантувати стовідсотковий захист дітей від небажаного контенту. Жодні фільтри ніколи такої гарантії не дадуть. Але ми можемо формувати у дітей навик "безпечної" поведінки в Інтернеті. Як?

Проблема відносно «свіжа», але вирішується «старими» методами:

1. Батьки повинні знати чим зайняті їхні діти. Найпростіше – розмовляти з дітьми: чим живе, чим цікавиться, які сайти любить відвідувати і чому, з ким дружить, у тому числі, і в Інтернеті. Крім того (не замість – а крім!) сімейний фільтр на пошуковій машині, контроль по логах та ін.

2. Діти повинні володіти основами ОБЖ.

Ми учимо їх не розмовляти з незнайомцями? Ми пояснюємо, що не можна називати незнайомцям свою домашню адресу? Ну, і в мережі все те ж саме. Зараз багато цікавих навчальних ресурсів для дітей створюється з метою навчання безпечній поведінці в Мережі.

3.  Вчитель повинен розуміти, навіщо він відправляє дітей в Інтернет.

Учити «с Інтернетом» нині модно. Чи завжди це виправдано? Передбачимо, вчитель сформулював конкретні завдання уроку, що реалізуються за допомогою Інтернет-ресурсів. Які тут можуть бути варіанти забезпечення безпеки:

*  закрита середа навчання, наприклад, учбові блоги, де можуть залишати свої коментарі лише ті, хто дістав відповідний доступ від вчителя, ведучого блог;

*  постановка конкретного учбового завдання: що хочу знайти? де? як використовую?

*  формування навиків критичного мислення;

*  список перевірених вчителем ресурсів, з яких пропонується використовувати інформацію;

*  все ті ж фільтри і контроль системного адміністратора, якщо такий в школі є.

Найголовніше – привчати дітей не «проводити час» в Інтернеті, а активно користуватися можливостями мережі.

А можливостей – очі розбігаються! Скільки всього можна зробити за допомогою різних соціальних сервісів: і презентацію в блог підв'язати, і мультик, і слайд-шоу. Одна лише біда: знижується рівень безпеки закритого блога: дуже вже багато вбудованих кнопок, що відводять на рідний сайт постачальника послуги. А "рідний сайт", ясна річ, на дітей не розрахований і що там на титульній сторінці вискочить в той момент, коли дитя кликне, це ще велике питання.

Форма входу

Пошук

Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту
Друзі сайту